Pw och irrande

Ville så gärna gå ut och ta lite kort i det fina vädret men det gick sådär eftersom jag irrade och fick gå en skogsväg så mycket bilder blev det inte, sen tog ju batteriet slut också! Fail alla gånger om. Ska ut till nått fint ställe nån gång hade jag tänkt och då ska någon duktig följa med också....

Åkte längdskidor för första gången i gånsta på väldigt länge igår också och det gick över förväntan. Gick ut lite för hårt så segnade ordentligt på slutet men va kul med lite variation. Snart är jag superduktig på det här :)
Johannes telefon pajade dock så får se om den vill komma tillbaka till oss eller om får lämna in den. Annars får han prata via högtalare hela tiden så han hör om någon vill nått :P

Ikväll ska jag till Jessiqa med nötterna Maria och Victoria och käka gott och ha det bra :)
Hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback