Skitsaker

Ahh skrev nyss ett inlägg men tror ni det syns? Nej jag får liksom skriva om allt..
Alltså orkar jag inte skriva allt igen men skulle bara säga hur duktig jag har varit som har dammsugit, skurat golv, tvättat och bytt gardiner. Skulle behöva torka av överallt och fixa badrummet men får se hur det blir med den saken. Just nu väntar jag på min middag som består av två äggmackor och kanske lite jordgubbar till efterrätt :)
Så underbart att sluta halv två men börjar bli rastlös nu :(
Men först ska jag få i mig lite mat innan jag kan komma på va jag ska hitta på resten av kvällen. Blir troligtvis städning men hur kul är det en fredagskväll? Sparar nog det till imorrn. Ska till Västerås och köpa ny klubba då så det kanske kan gå lite bättre på söndag på matchen. Majas klubba ägde så måste skaffa nån liknande. Nu ska jag njuta av mina äggmackor och ensamhet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback