What a wonderful world

Blev seger i matchen i lördags med 6-2. Fick ass poäng så det tar sig! Måste vara nya klubbans förtjänst säger jag bara :) lite grötig match och verkligen inget skönspel men vinst som vinst och andra platser ser bra ut om vi bara kan hålla det såhär. Är så grymt nöjd över att jag började med innebandyn och vill inte att säsongen ska ta slut :( men då har jag mer tid till att träna upp min teknik till nästa säsong :)


Har varit här i Vemdalen nu i typ tre dagar och kan bara säga att vi njuter. Vem kunde tro att man inte ens skulle behöva väckarklockan utan här vaknar man kl 8 utvilad och redo för dagen. Idag va vädret sådär på eftermiddagen så har mest legat inne då men från imorgon ska det vara kanonväder så då ska det åks och fotas. Vi tänkte nog ta oss till björnriket på torsdag och visa Anders min och Johannes favoritbacke :) nu ska jag återgå till min soffplats medans dom andra spelar kort och bara fortsätta att njuta av semestern :)


Puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback