Do you remember me

6 dagar kvar till julafton, jag längtar!

Jaha då va de de dags att avslöja resultatet från fredagens tävling, här kommer en liten bildvisning av alla husen.

Delad tredje plats, Maria & Johannas lag!       två Isabels lag          etta, LInda och Lelle :)

Det blev en mysig kväll med mycket skratt och ivriga människor att få reda på vem vinnaren skulle bli!
Ganska klart kom vi och Johannas lag på delad tredje plats, två kom Isabels lag och vinnarna blev Lelle och Linda :) Tur var nog det eftersom Lelle nästan satt och hotade oss under röstningen :P
Dock slutade kvällen tidigt eftersom vi for till huvudstaden på lördagen för lite paketinhandling. Gick ganska bra för mig och älsklingen och ganska mycket sämre för Marcus då han bara hittade en julklapp, betyder att vi måste till stan idag för att handla dom sista. Regnet öste ner i stockholm och det gjorde det ganska tråkigt att gå där så vi struntade i Cosmonova som vi skulle ha gått på och käkade lunch med Marcus bror och hans tjej istället på en superbra restaurant :) Italienskt! Påväg tillbaka till station gick vi in och satte oss på Galaways och avnjöt lite mer alkoholhaltiga drycker. Guiness är inte dock enligt mig, håller mig till vin och cider en bra stund till.
Vi ringde och bad om skjuss hem från stationen också för vi var genomblöta och då har vi världens otur, Johannes mamma hade precis åkt ifrån Stockholm så vi missade den skjussen precis så vi traskade vidare till stationen och nu snöade de ordentligt och så tog vi tåget hem istället men fick skjuss hem från stationen som vi tackar så mycket för. Har inte varit så trött i hela mitt liv tror jag. Jag höll på att svimma inne på den sista affären eftersom allt bara svartnade och tackar gudarna för att bokhyllan stod precis brevid så jag bara ramlande in i den. Pinsamt men var nog ingen som märke det i trängseln.
Väl hemma i stan fortsatte vi bara att sitta hemma och spela spel och dricka lite mer men tråkig tjej som jag är(nått fel är det på mig) så gick jag och lade mig kl 9. KLOCKAN 9 en lördag kväll är inte okej!!
Dock är jag väldigt pigg nu och vaknade väldigt tidigt, runt 7 första gången men låg kvar i sängen med älsklinen tills han vaknade :) Nu ska vi tända fjärde ljuset och fika lite innan det bär av ner mot stan för att köpa dom sista klapparna och så ska vi föröska hitta en julgran :)
Klockan 2 ska vi på julbord och det ska bli väldigt trevligt hos Johannes pappa och efter det är det stormatch här hemma, Arsenal mot City, hejja Arsenal!!

Pusshej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback