Förändring!

Förändring på gång

Har idag spenderat dagen på jobbet som var som vanligt men har hela tiden sett fram emot att träffa Jessiqa för det va bra länge sedan nu. Hon fick i uppdrag att starta min förändring som jag ska göra. Mitt hår har nu fått en mörkare nyans, kanske inte så stor skillnad för er andra men för mig är det stort. Detta gör jag av  en enda enkel anledning och det är att jag ska kunna färga mitt hår till blondare igen men för att ha den färgen jag vill ha måste det bli mörkt först och det är det nu. Bild på det kommer senare när jag orkar :) Om inte jag hinner lägga upp så kommer det garanterat upp efter att Natta har haft sitt födelsedags kalas :) Nu säger dessutom Johannes att jag ska ha såhär så det blir som han säger, mörk ett bra tag till! Eller tills jag tröttnar på det ;)

Som sagt förändring på gång. Nu ska jag vara på superbra humör hela tiden för att det är bara 10 dagar kvar till jul och bara 16 dagar kvar till min älskling och jag firar 1 år <3 Min älskade Johannes har fått stått ut med mycket under året som gått, skratt, förändringar, flytt, bilköp, trårar (ibland lite för mycket tårar men det håller på att ändras) men vi håller ändå ihop och det är jag glad för! Min älskling har gjort mitt liv, jag älskar Johannes mest av allt och jag vill föralltid vara hans! Mysigt är det när vi pratar framtid för vi har en tillsammans och det vet jag och det värmer mitt hjärta att veta att han alltid finns där vid min sida genom allt. Han stöttar mig och älskar mig för det jag är!

Men nu ska vi nörda oss med julkalender och mitt filmval, polarexpressen ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback