Förlorad i dina ögon

Halva veckan avklarad och det känns i kroppen! Avskyr för tillfället hmkataloger och ännu mer eftersom jag inte får nån, gaah!! Hoppas att det dyker upp än till mig ändå ;) fast har ju redan beställt lite kläder som jag väntar på :) yes för mig! Ska ha de lagom till Egypten. Innan den resan blir det förändring här hemma i stugan, om tapetsering i vardagsrummet och nytt kakel i köket! Gillart ;) bra med kontakter och snälla människor.
För tillfället så gnäller jag över vad jag ska ha på mig på nyår! Har absolut ingen aning och ändå så shoppade jag och Isabel loss i erikslund igår men jag vet inte riktigt än :/ nåväl allt löser sig!
Har bestämt mig för att vara glad och inte tänka så mycket på det förflutna men däremot ska jag fokusera på framtiden som är med min älskling och bästa vän Johannes <3
Ska börja ta tag i träningen den här gången och hoppas på att det inte slutar i total katastrof, wish me luck :)
Nu gosar jag ner mig med min nalle och sätter på förhäxad och njuter av hur underbart det är här i sängen.

Puss


Kommentarer
Vendela säger:

Hejsan,

så härligt att du ska göra om hemma! Hoppas du blir nöjd med resultatet :) Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-03 | 13:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback