I am titanium

Pigg som människa, skulle inte tro det va. Att man kan känna av magen så fort allting lägger sig är galet! Vill inte bli sjuk till nyår i år igen. Dock blev julen bra med alla fina saker. En lång dag som slutade med paketöppning hemma med Johannes vid tolvtaget :) fick presentkort på massage av min älskling, tack gode gud för det ;) efter det kom det besök men då bestämde jag mig för att sova istället :p tröttmössa som man är. Juldagen blev också superbra med fest och utgång! Blev tyvärr inte pulse som det var tänkt pga stormen och kön! Kön som va så sjukt lång och aldrig rörde sig framåt så drog till hörnan som var ett bättre alternativ med billigare inträde och minde folk :) trevligt folk resulterade i en trevlig kväll innan min mage gav upp och det blev en stressig resa hem i taxin för att hinna till toaletten. Tack för att min älskling tar hand om mig och får mig att må bättre trots mina magsmärtor :(
Idag blir det bakisdag framför greys innan vi ska till mormor på middag :) har tyvärr ingen dipp vilket gjorde mig lite sur :(
Pusshej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback