I can't stop lovin you

Dags igen! Idag har jag jobbat, inte ansträngande direkt då jag nästan bara körde min dubbelrunda vilket jag klarade galant. Kom in och såg att i princip allt var klart så slutade runt 1 typ om vi inte hade suttit kvar på jobbet och snackat och proppat i oss julgodis, som sagt en tokskön dag! Hoppas alla dagar blir lika nu inför julen:) Åkte sen hem för att se hur fint min älskling hade gjort hemma, hade ifs hjälp från hans mamma men bra blev det! Vardagasrummet lite annorlunda, gillar de :) Har även hunnit med en snabbis på stan och köpte sista julklappen till Johannes! Stolt tjej som är klar med alla, tack gode gud va skönt!!
Klämde in en fika hos natta som fyller år idag, grattis på födelsedagen bästa du <3
Lagade mat till en miniarmé idag också tror jag men slipper tänka på matlåda och middag för resten av veckan iaf :)
Nu sitter Johannes och Marcus och kollar på ensam hemma medan jag ligger i sängen och ska sova för självklart orkar inte jag vara vaken så länge :/ suck
Skulle ha köpt hem lite nya kläder från hm hade jag tänkt men hittade ingenting alls förutom jeansen, känns ovärt att köpa hem om det bara är ett par byxor! Får se vad jag kan lista ut helt enkelt, men ville ha något nytt till jul eller juldagen.
Imorgon ska jag göra comeback på gymmet efter sjukdomar och allmän trötthet, tackar Isabel för detta och Johannes ska be om övningar för ditt knä så han kan träna upp det innan operationen.
Nu ska jag sova och drömma om kläder som jag vill ha ;)
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback