Let it snow let it snow let it snow

Snälla kan det bara bli kallt och komma lite snö, är så fruktansvärd trött på det här pissvädret men men inte mycket att göra åt. På med gummistövlar och fram med parplyet :(

Ikväll glömmer vi allt som har med väder och personer och göra och fokuserar på pepparkakstävlingen som äger rum ikväll. Det här året struntar vi i att bygga och satsar allt på att göra husen fina :) får dock se hur mitt lags hus ser ut då det har en konstig plan smidd av mina kumpaner Johannes och Marcus. Allt ligger i deras händer eftersom att dom har planerat allt. Bilder kommer på alla husen senare på söndag kanske för imorgon väntar ett besök i storstaden med julklappshandling och kanske ett besök på Cosmonova om dom visar nått bra :) Och på söndag ska det bli julbord hos svärfar, mycket mysigt :)

Nu måste jag laga mat för grabbarna har fastnat vid köksbordet märker jag och magen kurrar nu!

Puss

Vinnare ikväll hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback