Maybe i'm amazed

Tomtens verkstad slog upp sina dörrar och alla klappar är inslagna förutom Johannes paket som turligt nog kom idag och låg och väntade på mig i postfacket :) den får slås in imorgon för idag går min kväll ut på att fundera kläder tills imorrn! Har ingenting så allt skiter sig som vanligt! Men men kan vara stolt över att jag tog ut mig ordentligt idag på gymmet :) trodde de skulle vara jobbigare att springa men det kändes helt okej :) mycket nöjd! Nackdelen då, som självklart måste finnas när allt går bra är att allt som hände förra året är tillbaka igen, noll matlust och trötthet i massor. Inte längre så sugen på att gå ut på juldagen med mina tjejer när allt man vill göra är att sova typ klockan 10! Hatar det här så därför bäddar jag ner mig i sängen framför förhäxad och hoppas på att morgondagen blir perfekt och jag kan tänka på mina problem senare i livet!

Puss och godnatt på de! God jul lite i förväg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback