Trouble is a friend...

Fattar inte! Måste vara en decemberskjuka. En återkommande sådan i mitt fall. Förra året rasade allt men jag träffade Johannes och allt verkade bli bättre men tog mig aldrig hela vägen upp och nu rasar det igen :( orkar inte igen så tänker lägga täcket över huvudet och bara vara ett tag och hoppas att allt känns bättre imorgon för det måste det göra. Våran 1årsdag tänker jag inte förstöra iaf! Blir middag och mys och lite skumpa/sparkling wine :D
Ett år har gått så fort att jag knappt själv har hunnit med att fatta att jag har hittat mannen i mitt liv. Är så lycklig med Johannes och det är allt som räknas! Bryr mig inte om vad folk känner för han får mig att må bra och det är en känsla som jag saknade innan förra julen hände!!
Maria+Johannes=förevigt<3


Bjuder på en väldigt gammal bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback