Why have you gone away



Saknar min vän vintern något fruktansvärt mycket

Plus 2 grader och snön som plaskar om en, men folk är glada för att det är snö. Inte direkt i närheten av en riktig vinter! Hatar det här!
Kommer inte ens hinna köpa julklappar eftersom jag inte tror att det är jul snart. Bitter över detta är jag men jag älskar snö och det står jag för! Hellre 20 minus och 1 meter snö på julafton än slask/regn och plusgrader. Men som vädret ser ut att bli så inträffar nog det sistnämna med tanke på att det nu ser ut som att det ska vara plusgrader fram till den 16 december undantag för söndag-måndag då den normala vinterkyla kommer för att hälsa på för att sedan försvinna lika snabbt som den kom.
Inte blir min bitterhet bättre av att ligga hemma sjuk och inte orka något och ha en pojkvän som går hemma skadad. Vi går på varandras nerver och det är inte direkt vad man vill precis men instängd i en lägenhet med en sjukling som inget orkar och en skadad som inget kan göra. Ingen bra kombo om ni förstår.! Tar dock korta promenader fram och tillbaka till bilen för att få luft. Gick även till nya thai stället och införskaffade mig middag! Det duger absolut när man inte orkar ta sig någon annanstans och mat måste man ha om man ska se till att bli frisk nån dag! Natta har ju faktist sin inflyttnings/födelsedags fest på fredag som jag vill gå på :)
Måste dock ta mig ner till mamma och pappa på lördag för att fira pappsen som fyller år idag, Grattis Pappa :)
Hoppas helgen kan bjuda på ett bättre humör och att Johannes känner sig tillräckligt bra för att kanske åka iväg en snabbis till Västerås och börja leta julklappar, vägrar nämligen att vara ute i sista sekund!

Marcus om du läser det här så är du inte välkommen förns jag har släppt Brynäs matchen, bara så du vet. Men du känner mig nog ganska väl så det har väl antagligen gått över tills imorgon :P

För övrigt är jag bitter vilket märks men ska försöka hålla god min så min älskling inte blir arg på mig! Ska trots allt spendera en till heldag tillsammans innan jag kan ta mig tillbaka till jobbet.

Puss på min Johannes som inte tappat humöret än, jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback