Feels like home






Festen blev som förväntat, kvällen blev super rolig trots några få minnesluckor. Sånt får man ta när man bestämmer sig för att gå all in. Dagen efter blev dock ingen höjdare, märktes att jag varit sjuk och stressad hela veckan och det är smällar man får ta när man festar på en hel förströd kropp!
Men när man lovar sig själv och andra kan man absolut inte banga ur för då är man en MES ;) hah
Nej man ska göra som kroppen vill brukar jag tänka och det ska jag göra nästa gång. (kanske) Risken finns att jag inte gör det :P
Börjar dock känna av hals och trötthet igen och det funkar inte att bli sjuk nu för det vankas julbord med jobbet på fredag så nu har jag två dagar på mig att kurera mig för fulla muggar! Massa te och annat som är bra för en sjuk Maria, typ massa lussebullar. Levde på det en gång med halsfluss och jag kanske kan intala min kropp att den blir bra om jag äter det nu igen i förebyggande syfte ;)
Måste dock bli frisk så jag och Johannes kan börja träna oss i form igen tills vi åker till Egypten!! Längtar så otroligt mycket. Hoppas att det går fort men inte för fort. Vill ha december i lung och ro sen kan januari bara flyga förbi ;)
På tal om Johannes så firar vi 11 månader idag <3 Jag älskar dig Johannes
Att han står ut med mig är helt underbart, många dagar av skratt och tårar men det är du som gör mig lycklig!
Att känna den här känslan är det mest fantastiska en människa kan känna. Få vara en del av ditt liv och veta att du alltid älskar mig för den jag är. Är redo för allt med dig och kan inte vänta på att få uppleva livet med dig min älskling! Älskar dig massor fast det inte har gått så lång tid men när det är den rätta så vill man inte vänta, man vill ha allt! Så känner jag för dig<3

Nu ska jag dock laga lite mat så min kropp kan få energi och bli frisk!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback