myset!

Äntligen

Nu när lussekatterna och pepparkakorna är bakade börjar jag längta till julen på riktigt! Kändes därför väldigt skönt att sätta upp julgardinerna och stjärnorna! Folk får säga vad dom vill men jag längtar till julen och jag kan ärligt säga att det är den mysigaste högtiden, kalla mig barnslig men enligt mig ska man behålla barnet innom sig så länge man bara kan och det är precis vad jag gör :)

Ikväll ser jag fram emot att tjejerna kommer hit och kikar på tv med mig ifall Johannes måste iväg på jobb vilket jag hoppas att han slipper eftersom han jobbade flera timmar igår kväll.
Hoppas även att natta hjälper mig med designen ikväll eller imorgon men då är det festen vi ska fokusera på, rock-tema! Yeey



Tar nu en paus från datan och återgår till julpyntning och hoppas Johannes ser skillnaden ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback