Rock all night long

Party

Ikväll ska det partajas med dom bästa på en stor fest med rocktema ;) gillart!
Ångest är dock kläderna men men får bli vad man har hemma, röda byxor, vitt sönderklippt linne och nånting annat.
Ska även ätas mat här hemma med tjejorna innan vi drar vidare, enchiladas bjuder kocken maria på ikväll, hoppas på att det går hem hos folket bara :)

Ska klämma in kalas hos kusinen innan jag hämtar upp tjejerna. Fast vet inte om man kallar det kalas när man börjar bli gammal, hela 28 år om jag räknar rätt ;) haha
Missar dock ett annat riktigt kalas, Johannes brorsdotter fyller också men man måste ibland prioritera och idag går min kusin före för hennes kalas brukar jag missa så har lite att ta igen där.



För övrigt hatar jag vädret, blåser rakt igenom mig och känns som jag aldrig blir varm! Tur att det inte är så längt att gå till festen men funderar starkt på att hämta ner vinterjackan fast det är plusgrader ute. Har lovat mig själv att vänta med den så länge som möjligt men idag vet jag inte om jag klarar av att hålla det löftet. Kommer frysa ihjäl annars och det vore synd eftersom jag längtat till den här festen ganska länge nu :)


Puss på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback