Du vänder, du ler, du andas

Lugn och skön helg!
Fredagen bjöd på mysmiddag på Sarajevo med min älskling. En black and white till mig och en halstrad råbiff till Johannes. Eftersom han va så snäll och körde unnade jag mig ett glas rosé innan vi åkte hem till lägenheten där vi hade filmkväll. Riktigt skönt att bara ligga hemma och titta på tv och inte bry sig om något. Friends with benefits, riktigt bra film och så började vi kolla på dom tre musketörerna som vi somnade till men början va bra så kollade klart på den på lördagen.
Lördagen bjöds det på fotboll i ett iskallt Heby mot åsunda. Dom hade bara tio spelare så vi spelade med 10 spelare på planen i ett riktigt ruskväder. Blåste nästan bort på planen men tur att dom hade så varma duschar så man fick tillbaka känseln i kroppen efter ett tag. Åkte hem till mamma på eftermiddagen efter en snabblunch på café magnefic. Gratulerade henne och fikade lite och kikade på Anders nya hoj. Hoppas på att få åka med nån gång, hoppas dock att den håller bättre än hans bil ;)
Lördagskvällen ska vi inte ens prata om. Ett ord kan beskriva mig den kvällen, åskoväder!! Big time

Söndag vaknade jag upp på mitt gamla vanliga glada humör och vi åkte hem till mamma och pappa som bjöd på frukost innan vi åkte till golfbanan där det blev dags för vårstädning. Har aldrig i mitt liv krattat så mycket och jag har fortfarande ont i mina händer men det var riktigt skönt att vara ute i solen i några timmar. Äntligen så är det vår och banan öppnar snart! Längtar så sjuk mycket nu! Eftermiddagen spenderades i soffan medans älskling sov städade jag, bytte gardiner och strök lite kläder. Vad händer med mig?! ;)
På kvällen blev det lite langos till middag, mums! Eftersom att Johannes och Marcus aldrig har ätit så kände jag mig tvungen att laga till det och det blev riktigt lyckat. Inte ofta man ser dom trycka i sig så mycket och medans dom åt och åt satt jag och tänkte tillbaka på hamnfestivaler och hoppas att sommaren blir superbra med roliga saker att göra :)
Efter matkoman vi hamnade i så hejjade vi på Brynäs som tyvärr förlorade men hoppas på vinst så SM-guldet kommer till Gävle iår! :)

Puss! Bättre uppdateringar kommer och mer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback