Had a bad day but who cares ;)

Sämsta möjliga starten på dagen men jag är glad ändå

Veckan har gått super fort trots mycket att göra. Har varit helt slut på kvällarna sen har jag fått tokryck och blivi piggare än någonsin. Är lite knasig tror jag och min kropp spelar mig ett spratt men idag satte jag dit kroppen. Klev upp när Johannes åkte till jobbet och så ställde jag mig på löpbandet och kollade på serie samtidigt. Kändes hur bra som helst och det var skönt att vara igång. Har inte hunnit med så mycket träning nu när jag har jobbat sena passet. Lite tajt att komma hem 20 i 6 och åka kl 6. På dom 20 minuterna ska jag hinna byta om och äta och det har inte riktigt funkat men nästa vecka är jag tillbaka i normalt spår igen så då ska det bli träna av. Ska ta tag i mig själv och dra upp till gymmet för nu har jag ingen ursäkt längre :)

Dagen har dock varit lite konstig. Kände mig illamående igår efter att jag klunkade i mig mitt té men idag så blev det värre. Efter jogg/powerwalken så tog jag en dusch och åt frukost bestående av banan och yoghurt och ett glas juice. Satt i 15 min kanske och kollade tidningen och fixade matlådan. Ställde mig sen och borstade tänderna och då kom det. Som en jävla raket åkte hela frukosten upp så min dag har inte varit den bästa. Kunde knappt äta lunch för det kändes som jag skulle spy hela tiden så nu sitter jag och funderar på vad jag ska kunna få i mig till middag som jag kan stå mig på så att jag kan träna fotboll ikväll.
Fotbollen ska bli så jäklans rolig ikväll eftersom vi gör premiär på gräs, alltså då menar jag riktigt gräs :) Blåser väldigt kallt så kanske måste ha några tröjor men det ska nog gå bra ändå. :)
Längtar tills helgen för då ska jag till Västerås och kolla saker som jag vill ha ;) Sen bort och äta middag med familj/släk på lördagkväll och förhoppningsvis träffa Maria och Cornelia en liten stund!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan en stund tills Johannes kommer hem sen försöka äta. Får se hur det går men träning ska det bli hur som helst och imorgon är det FREDAG !!! Ska bli så skönt med helg och hoppas jag hittar på något roligt imorgonkväll annars kanske det blir Västerås redan imorgon om jag har tur. Sen måste jag försöka sälja min gamla säng som jag borde ha sålt för länge sen men bättre sent än aldirg så känner ni någon som vill ha en 120cm säng så säg gärna till!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback