Hard work work

Arbetarligan i Putte och Isabels nya hus där vi spenderade hela lördagen men att måla och fixa. Är väldigt nöjd med min insats för de va så jäkla kul :) Hårt arbete men man fick se resultat fort så det var helt okej :)

I söndags for vi till Karlstad och fick se mitt kära Brynäs vinna med 0-3! Yees guldet ett steg närmare så hoppas på vinst idag också. En heldag i Karlstad där solen tydligen alltid skiner förutom när Färjestad förlorar för det regnade under matchen men sen sken solen igen. Tyvärr försvann den ganska fort påväg hem och det började snöa och låg runt nollan. Kul att vi redan hade bytt till sommardäck så det blev en lugn färd hem och jag satt men näsan i en bok nästan hela vägen hem tills mobilen blev för varm för att hålla i så jag var tvungen att lägga ifrån mig ficklampan och boken sista timmen hem. Det är vid sånna tillfällen som man ska komma ihåg att packa med sig sin boklampa så hade mitt problem varit löst men men sånt är livet! ;)


Har haft dom konstigaste drömmarna också. Skumma saker men om dom skulle inträffa skulle jag bli glad :)
blir visst en liten bildbomb här idag. Kommer bilder på mitt hår sen också när vi orkar ta kort. Men blev supernöjd iaf men klippning och färgning!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback