I have all I ever wanted because I have you

Underbara fredag började i kaos. Vaknade av larmet och skickade Johannes ur sängen och vidare till jobbet så jag kunde sova vidare. Tänkte att jag hoppar träningen idag med tanke på gårdagens morgonträning slutade i katastrof. Fick sova en timme extra innan min klocka ringde men dum som jag är trycker jag på mobilen och den ringer inte igen vilket orsakar att jag vaknar 25 min innan jag börjar. Stressar upp, olika strumpor på fötterna och trosorna ut och in. Japp det gick bra imorse ;) hann till jobbet i tid, hade 10 min till godo men glömde frukost hemma så hungrig va jag redan halv nio. Men som en ängel nersänkt från himmelen däck Sara upp på jobbet för att hälsa på och hon hade kakor med sig. Mitt humör steg ha ganska fort efter mina 4 kakor till frukost :) sen orkade jag fokusera på vädret som sög idag!!! Så jäklans tråkigt med snö när man bara vill ha vår! Men nästa vecka måste den komma.
Kvällen spenderades med min sambo och vi lagade god mat och drack rosé, sen somnade han i soffan till filmen så här sitter jag vaken själv och funderar på att gå till sängen med honom och sova så vi är pigga imorgon då vi har en fullspäckad dag framför oss.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback