I think about you everyday and I know we're ment to be togheter

Fredag blev lika bra som planerat om inte ännu bättre!
Skön jobbdag, for sedan till Västerås med Isabel för shopping! Skulle inte köpa så mycket hade jag tänkt men oj så fel man kan ha. Det var verkligen min dag i fredags och jag kom hem lite fattigare men vad gör det om hundra år liksom. Hittade också det viktigaste, nya golfskor och oj så perfekta dom är. Nästan lite småkär i dom faktist!
Tiden rann iväg och vid 6 tiden ringde Lena och frågade vart vi va och då blev det brådis eftersom det var tänkt att vi skulle träffa dom andra kl 6 på All In för lite mat och dricka. Räknade inte med regnet som kom från ingenstans, stårlande sol när vi klev in på Erikslund och två timmar senare öste det ner. Tur kanske att Isabel hittade en ny jacka så hon slapp bli så blöt ;)
Festade loss på en baconburgare och mmmmm säger jag bara. Måste nog vara den godaste jag har ätit i mitt liv iaf och lite roligt när alla vid mitt bord tycker jag har ätit jättemyvket och servetrisen kommer två minuter senare och frågor om det verkligen var gott eftersom hon tyckte att jag hade lämnat för mycket mat. Roligt det där men själv var jag proppmätt!

I lördags gick vi ut på en golfrunda som det riktigt bra på. Börjar bli ganska förvånad över att det faktist har börjat gått så bra nu på senaste tiden men det är bara roligt. Gick med en ny person som hade skrivit in sig i våran boll men det gick bra ändå. Får ju inte tappa humöret när det är nån man inte känner som går med och då spelar jag mycket bättre så kanske ska ta med nya varje runda ;)
På kvällen blev det langosmys här hemma med hör och häpna, melodifastival frågesport och Johannes var den som ställde frågorna. Riktigt trevlig kväll måste jag säga. Gjorde även en annannas paj som jag och mina kära sambo ska festa loss på idag :)

Idag då så har jag vägstadat 70:ian med Isabel, inte det roligaste men skönt med frisk luft. Fanns faktist inte alltför mycket roligt den här gången i diket men vi behövde ju bara städa i en och halv timme eftersom vi hade seripremiär idag! Gick sådär för min del men 1-1 mot Heby. Ledde ganska länge med 1-0 men sen kroknade vi lite och dom gjorde en ganska snyggt mål måste jag väl ändå säga så ett rättvis resultat :)
Åkte hem till mamsen och papsen och fick lite middag och lekte med Malva. Sötaste hunden! När vi skaffar hund ska vi ha en sån  :)
Tvingade även med Johannes till golfbanan så jag kunde gå nio hål eftersom han redan hade spelat imorse så gick han bara med ikväll. Gick asbra!!!!! Är så nöjd fast jag streckade 3 hål på grund av bristande fokusering men det är inte omöjligt att sänka sig har jag nu upptäckt :D
Nu ska jag krypa ner i soffan och hämta annanaspajen och kika på Barca ikväll. Imorgon väntasd det valborg hos Isabel och på tisdag en skön ledig dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback