I wouldn't want to be any body else

Snart har den här veckan gått också och tack vare den underbara solen som kikade fram några dagar så gick det ännu fortare :)
I helgen spelades det lite golf och det gick väl sådär kan man säga men va trots allt första gången men det var roligt iaf. Ser fram emot den här säsongen! Lördagen spenderade jag, Johannes, Jimmy och Malou i västerås där vi tittade på lite saker som vi ska införskaffa när ekonomin tillåter. Tills dess kan man ju alltid drömma ;)  Åkte till Isabel och gratulerade henne och fikade massa gott innan jag och Johannes åkte ner på middag på Vita Elefanten med lite av min släkt. Myste en stund med urgulliga Tara som blev en månad i söndags!
Fortsatte kvällen uppe hos Corneliasom var och hälsade på, äntligen hade jag också tid att ses så var där på kvällen och skrattade gott och drack innan vi gick ner till All In. Trodde kanske att det inte skulle vara så sjukt mkt folk eftersom det var helg före löning. Men Pulse hade ju 33+ så alla samlades typ på All In så våra planerför en ganska lugn kväll med dricka snack på All In blev ganska misbedömt av oss eftersom det var smockat med folk(kö för att ens komma in) och ashög musik så man inte hörde vad någon sa. Jag drog pga det ganska tidigt och åkte upp till Isabel istället där alla andra var. Hittade mina kära sambo lite småfull men det var bara roligt. Vi åkte hem runt 2 tror jag och slocknade hemma direkt. En helt underbar lördag!

Söndag morgon bestämde vi oss för att vi skulle spela golf lite senare på dagen så drog med Marcus dit. Inte lika roligt den här gången men det gjorde det inte för nån annan heller så de va väl tur det :P
Blev inte så mycket mer av den dagen men allt som allt blev det en bra helg!

Eftersom min turär så bra på att hålla länge, noooot så har jag nu fått en knöl på min häl som gör så sjukt ont. Lasse sa att jag måste gå i skor utan häl så det inte blir värre men det går ju inte när det är fotbollsträning och seriepremiär. Dock måste jag nog ringa husläkaren imorgon iaf och höra vad dom säger. Kan alltså bli sjukskrivning på mig istället om jag inte har turen på min sida, suck!
Men imorgon är det iaf fredag coh då hoppas jag på en kort dag och trevlig shoppingrunda med Isabel i Västrås så jag kan köpa nya golfskor :) Sen på kvällen ska jag leka med Natta en stund!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback