What makes you beautiful is you! All of it

Påsken va superbra! Trevliga middagar och härlig ledighet. Ska fortsätta att njuta av livet för det känns väldigt bra och våren är påväg till oss! Skönt med fredag idag trots att det är fredag den 13. Kan sluta i katastrof men hoppas på det bästa. Har köpt kladdkaka till jobbet för att jag va skyldig lite med tanke på hur jag gjorde bort mig för två veckor sen, men bättre sent än aldrig så nu kommer kakorna upp till jobbet. Ska även flörta lite med Julia och se om hon vill göra mig en liten tjänst eftersom jag har en tok stor knöl på min fot efter fotbollen igår som gör att jag knappt kan gå så får se hur matchen går imorgon. Men nu är de dags att göra sig redo för jobbet och hoppas på en bra dag :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback