Finally

Soffan kom idag och jag är så nöjd. Kommer aldrig lämna den tror jag och man får plats hur många som helst känns det som. Åh så lycklig och imorgon är det min dag så den blir förhoppningsvis mycket bra hoppas jag :) har gjort smörgåstårtor och jag längtar efter att få äta dom!!! Mums
Allt känns bara så himla bra just nu förutom tånaglarna hänger löst, usch! Men det går alltid att tejpa ;)

Äntligen så är jag supernöjd med allt i lägenheten, känns verkligen oss nu och jag är så glad! Åh så lycklig nu!!!
Lyckorus eller sockerkick vet inte riktigt bra känns det. Kommer dock va hungrig i morgon eftersom att jag bestämde mig för att äta en bit tårta till middag bara. Dumt men så gott :)



Funderar på den här också eller en grå, vad tycker ni?
En bild på soffan kommer sen för det här är fel färg, men vad tycks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback