Frame by frame, to the extreme

Härlig start på veckan men jag har fortf beslutsångest. Köpa min ziperall eller vänta och få den i julklapp? Väldigt långt kvar till jul dock så den kommer nog hem snart. Börjar ju bli så kyligt nu så inte helt fel att mysa runt i den här hemma. :) ska flörta lite med killen min och se vad som händer :P
Just nu sitter jag och väntar på att mina sambo ska komma hem så vi kan laga lite god mat och krypa upp i soffan och bara slappa.
Är dock ganska nöjd här i sängen framför criminal minds med gullplutten sovandes i mitt knä :)
Ska nog äta lite mer gott ikväll sen med kesella och massa frukt! Tror att jag är värd det! :) haha!

Vet att det är mycket Zlatan snack men hur söt är inte våran lilla bebis då?! Önskar att han stannar såhär liten hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback