I love to have you near me

Två assist i senaste matchen! Det går bra för mig just nu inom det området :)
Åkte tyvärr på en tackling när inte va beredd som gjorde att jag typ gjorde en halvvolt och landade rakt på huvudet så min nacke och rygg har tagit stryk. Kan inte böja huvudet bakåt och inte lyfta på det utan att det gör skitont. Hade hoppats att det skulle ha blivit bättre nu efter två dagar men är tyvärr nästan bara sämre så jag kanske ska boka en tid hos en kiropraktor för det känns som det skulle behövas knäcka till lite :/
Blir lite orolig just när det är nacken men det va bara en ordentlig snäll så tar väl ett tag innan det går över :/
Igår skulle jag ha varit nere hos lina på kräftskiva men med tanke på hur jag mådde igår så blev det hemmakväll. Kände mig bakfull hela dagen och kunde inte äta pga av illamående sen sov jag bort hela eftermiddagen med vetekudde på rygg och nacke som min kära älskling värmde och lade på hela tiden så jag fick sova lite. Mådde lite bättre på kvällen men stannade hemma ändå eftersom det fortf gjorde väldigt ont.
Idag ska jag till frisören och ändra lite i utseendet. Funderar på mörkare slingor den här gången eftersom det snart är höst och lite snelugg kanske! Får helt enkelt se vad som händer. Den som klipper mig brukar få lite fria händer :)
Nu ska jag väcka min sambo tror jag så vi får något gjort den här dagen ;)
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback