Som durcell kanin hög på socker

Går så sjukt trögt på jobbet, mycket att göra och vi ligger efter så känns sådär kan man säga. Hade knappt kommit ut innan lunchen om det inte hade varit för glassen som blev min lunch idag. Hade precis värmt matlådan och börjat äta när det ställs fram glass, maränger banan och chokladsås framför mig och alla börjar äta av det. Är inte så kul att äta sin mat då som man har ätit sen i söndags så bort med den och fram med en djuptallrik och så lassade jag på glass istället ;) behövde lite snabb energi och jädrar va de gick undan ute på rundan. Kom in en timme snabbare än planerat så det va bra. Gick rund som en speedad kanin på jobbet med sjukt mycket energi som försvann helt ikväll. Va tvungen att sova en stund mellan kvart i sex och sju för annars hade jag varit en zombie här hemma.
Så idag lärde jag mig att det inte va så klokt att skippa lunchen och överleva dagen på bara glass men det va ju sååååååå gott!


Har varit och gosat med Zlatan igen och nu är det bara några dagar kvar och dom kommer flyga förbi hoppas jag :)
Ska även försöka färga mitt löshår mörkt efter att jag har klippt till det, är ju bara lite småslitet ;) haha
Fick äntligen reda på när soffan kommer och det blev tyvärr inte bra, nästa torsdag!!! Så får klämma ihop oss i våran ensamma soffa och ta in lite stolar så löser det sig förhoppningsvis till lördag.

Nu tror jag att det börjar bli sovdags för jag är slut som människa oh blir nog inte bättre efter imorgon för då har va bortamatch så hoppas rygg/nacke håller :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback