Stolt känner jag mig

Så jävla härligt med vinst! 4-0 mot vattholma en torsdagskväll är ju inte helt fel. Allt gick våran väg idag trots att det va lite svårspelat. Äntligen ger träningarna resultat och det ger så mycket positiv energi till alla. Vi som har väntat på det så länge så hoppas bara att det håller i sig nu resten av säsongen.
Gjorde dock inga assist idag så lite bitter över det för det kändes som jag hade hur mycket energi som helst trots lite felkörning på vägen dit som gjorde att vi kom lite sent. Kanske va det som gjorde att vi peppade extra mycket. Ska bli väldigt skönt med ledigt nu från fotbollen några dagar så ryggen kan läka ihop och så hoppas jag att min lilla tånagel vill trilla av för den ser så ful ut nu.
Imorgon är det bakning hela kvällen så allt blir färdigt tills lördag. Min snälla mamma hjälper mig att baka lite så jag slipper göra allt själv. Vad skulle jag göra utan min mamma? :)
Nu ska jag gå till sängen och försöka sova så jag orkar med morgondagen också :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback