When you're half way up you're always half way down

Fullt upp hela helgen kan man lugnt säga. Nästan betat av alla som ska komma, har lite folk som kommer på onsdag och torsdag också. Fått så mycket fina saker redan och jag är supernöjd :) glömde självklart att ta kort på min fina tårta och allt jag hade bakat innnan vi började äta av det så det blir inga bilder på hur allt såg ut men fint va det enligt mig själv och gott smakade det!
Idag har jag haft en riktigt skön slappardag med fina Maria. Började med att hon fick följa med och storhandla för jag kunde inte bära in allt själv sen har vi kollat på film och fikat lite. Grymt skönt att bara sitta hemma i lugn och ro för nu blir det lite mycket igen i några dagar. Imorgon blir det en sista visit hos Zlatan innan han kommer hem på torsdag sen ska jag försöka göra smörgåstårtorna så allt är klart till onsdag och sen hinna med träning. Fullt ös medvetslös. Ska verkligen sova ut på lördag!!!! Nu blir det nog sängen för min del så jag orkar med allt.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback