You give me goosebumps

Äntligen efter lite mail så kommer jag in på min blogg igen efter två veckor :P Nu kan det komma lite bilder igen på riktigt :)
 
Värsta dagarna i mitt liv!!!! Utan tvetkan för det har varit ett rent helvete på jobbet och stressigt efter så i helgen kommer jag sova ut länge tror jag. Mina älskade små blånaglar håller nu på att lossna vilket gör skitont men hoppas dom kommer av snart så kan jag slippa den smärtan för en stund. Kände också att det va helt okej att hoppa över träningen idag när regnet öser ner, jag menar putta kan man göra en annan dag så blir hemmamys istället.
Har också hittat bästa bantningskuren för er som är intresserade.
Skaffa PROBLEM med visdomständerna, då har nni fått lösningen. Först kan man inte äta pga smärtan i tänderna sen åker man till tandläkaren och får hämta ut nån stark vätska med bakteriedödande medel och då kan man varken äta eller dricka pga den. Så vill man vara fin får man lida pin finns det visst ett talesätt som går så ;) haha
Nej men seriöst. Har varit och röntgat mina tänder så det här kanske kan gå fotare än knölarna på mina fötter. Men viktigare att kunna äta istället för att ha skor på sig. Men vore skönt att kunna jobba utan att hälen brinner upp :/
 
Har varit och gosat med våran lilla kille idag och oj vad han har vuxit på en vecka. Blir riktigt stor innan vi får hem honom och äntligen vågade han sig fram påriktigt den här gången. Ska försöka hälsa på honom några gånger till innan han kommer hem :) Bara två veckor kvar!!
Hoppas nya soffan kommer innan så jag kan fira min födelsedag här hemma den här gången men vi får väl se helt enkelt,
 
 
Just det, höll nästan på att glömma. Vi vann matchen i lördags mot Heby med 2-1!! Och jag gjorde assist till båda :) Mycket stolt över mig själv måste jag ändå säga så nu hoppas vi att det här håller i sig för på fredag är det match igen hemma mot Sunnersta.
Har antagligen glömt något men det dyker väl upp sen,
Nu blir det handbollstittade sen fotbollstittande ikväll! :) Tror att det blir lite popcorn på det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback