Dan före dan före doppardan :)

Äntligen är den snart här! Julafton på måndag och långhelg, kan inte bli bättre :) idag måste jag ner på stan och fixa mina jeans, kanske köpa nått fint att ha på sig eftersom jag inte har nått som duger ;)
Vi ska även klä granen idag som har stått i badkaret och droppat av all snö! Mysigt!
Ikväll blir det lilla julafton hos svärfar innan jag åker till min underbara Nathalie och firar henne :) hoppas att det finns smörgåstårta kvar, fast det får nog inte plats i magen efter all julmat.
Igår så blev det inte en sån lyckad kväll för mig eftersom jag somnade vid halv tio och inte va den roligaste att umgås med precis före eftersom jag va helt slut. Tror iaf att grabbarna hade det trevligt i köket :) Johannes kom in i sovrummet och bytte byxor och såg inte ens att jag låg i sängen och så lämnar han taklampan på tills jag vaknar och får skrika på han att komma tillbaka och släcka den tack! :P lite väl trött va jag så lät kanske lite sur.
Men idag är jag pigg och glad redan vid 8 så Zlatan har krupit upp på mig så här ligger vi fortfarande :) tror dock att det snart är dags för en dusch och frukost :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback