Everything about you makes me high

Imorgon är det nyårsafton då och året tar slut. Har varit ett väldigt bra år tycker jag med tanke på förlovningen :)
Skulle behöva åka till erikslund idag och shoppa lite men eftersom alla verkar upptagna får jag nog bli hemma. Hade behövt köpa kläder till imorgon eftersom mina klänningar är förstora! Känner mig inte speciellt pepp på nyår heller, har fortfarnade ont i magen sen annandagen och Johannes har ju jour så han kan inte heller vara med. Känns litte bittert att inte fira tillsammans!
 
Igår va jag iaf med min underbat fina vän Victoria. KÄkade finmiddag bestående entrecote, klyftpotatis, sallad, och fetoströra :) Mums säger jag bara om den middagen. Vi kikade även på gossip girl, australia och snackade skit. Pratade om att jag och Johannes skulle åka till Australien och hälsa på henne nån gång, en utmärkt idé om ni frågar mig :)
Vi ska ha drinkkväll på fredag och testa massa och på lördag är det handbollstittande som gäller.
 
Ska väl ta mig i kragen och byta om och kanske åka iväg till Erikslund själv eftersom jag faktist behöver kläderna imorgon :O
 
aja puss och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback