Julklappar klara

Så himla skönt att ha köpt alla julklapparna nu, iaf alla stora som man inte får tag i här hemma. Ska kika ner på stan i vecka och köpa småsaker bara vilket är väldigt skönt. En sak som dock inte va så roligt va väntetiden inne på en affär. Tror lätt att vi köade i 15-20 min och det va sådär kan jag säga. Tack och lov för att vi skulle åka raka vägen hem sen!
Har också blivit av med nästa alla salamikorvar från bilen så nu borde den inte stinka längre. Ska lämna dom sista imorgon hade jag tänkt så är den saken ut världen.
Nu är det bara en vecka kvar innan jul! Längtar!
Hoppas bara på att vädret vill ändra sig lite så julstämningen kommer tillbaka och det blir lite fina ute. Det här förstörde allt!


Ikväll har vi haft Anna och Mats här på middag med lite spel så det va trevligt. Tre flaskor vin gick åt, oups! ;)
Misslyckades totalt med efterrätten men bara testa igen och nu vet jag nog hur jag ska göra. Man lär av sina misstag!

Annars i livet då?!
Våran katt är lite tokig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback