nästan lite för kallt

Redan andra advent och tiden bara flyger förbi. Igår så var vi duktiga och börjde handla julklappar så nu har vi nog löst mer än hälften. Lite preoblem med några att ens hitta på men har ju trots alltnågra dagar kvar innan paniken och stressen kommer! Hade en lugn hemma kväll som slutade med att jag låg i sängen klockan tio, väldigt skönt måste jag säga. Därför va jag ganska pigg imorse när Zlatan väkte mig 20 över 7. En söndag....
Men eftersom våran lilla kille är sjuk så va det bara att kliva upp och gosa. Låg och tittade på julkalendern i sovrummet eftersom soffan va ockuperad av Marcus. Hade tänkt att gå ut och fota med det va för dimmigt och för kallt så ännu en gång får jag skylla mig själv. Marcus hade dock kul med den i bilen hem.
Har varit förbi pappa och grattat honom ännu en gång och höll tummarna för att han skulle vinna miljoner men sån tur hade han inte. Hela 30 kr blev vinsten :P
Ikväll ska vi till Lundby på adventsfika hos Linda innan det blir handling på vägen hem för det har vi själklart inte hunnit med än :/ varför måste man vara vuxen? Själv vill jag ut och åka pulka och tefat och bob :) Det är ju det bästa med vintern!
I veckan blir det ett avslut och en början så får se hur känslorna kommer bete sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback