snöstorm

Äntligen är vintern här på riktigt fast det är lite drygt med snöstorm, eller? ;) haha
glad att vi va på sabaton igår och inte skulle behövt åka dit i det här ovädret. Har lyckats med att bli magsjuk tror jag. Spytt imorse och på förmiddagen men nu känns det bättre. Lyckades väl bli smittat av Jimmy eftersom barnen är sjuka och han är säkert imun mot dom men det är inte jag. Tar gärna alla infektioner som går att få ;) haha
Har dessutom nu spenderat typ 1000 kr på medicin varav två som inte har funkat. Skulle lätt kunna ha köpt julklappar för den onödiga femhundringen men men sånt är livet. Ska ge dom här nya tabletterna en chans och lyssna på det här, i 50 dagar ska jag äta dom så nu är det bara 47 dagar kvar. Kul liv? Hoppas dom på hud kan ta emot mig innan eller att dom här tabletterna funkar och det blir bra av sig själv. Lite smått trött och min självkänsla har tagit tre steg neråt. Ska iaf aldrig mer i mitt liv någonsin klaga på en finne eller varför inte dra till med åtta. Efter att ha haft den här infektionen på hakan nu i över en månad skulle jag nästan ge vad som helst för att få veta när den ska försvinna :( suck
 
Hur som helst så va Sabaton riktigt bra igår trots att jag blev ensam tjej eftersom Jimmy och Åsas barn va sjuka och hon va tvungen att stanna hemma. Hade gärna varit typ två decimeter längre så hade jag kunna få se alla på scenen men fick nöja mig med glimtar och musik. Tröttnade dock på tjej bakom som skrek hela tiden och sjöng nått frutansvärt falsk. Hade varit okej om hon kanske hade kunnat texterna men hon skrek på och hitta på en egen text och när hon väl slutade så visslade hon (tur att jag hade öronproppar) så folk runt om gick åt sidan och kollade snett. Kan också sätta en hundring på att hon hälde ut cider över min tröja för hon stod och svängde med armarna precis runt uvudet på en konstant. Själklart får man tycka att det är skitbra och skrika och hålla på men måste man ta upp 1 meter själv och sen slänga runt med sin dricka som hon hade i ett glas? Det går att tänka på andra ibland men om man räkar bort henne så va det grymt. Riktigt glad att jag åkte trots att jag har legat hemma magsjuk idag :(
 
Lider med dom på jobbet idag kan jag bara säga och jag hoppas det har gått bra för dom.
Nu ska jag fortsätta glo på gossip girl säsong 1 ;) Tänkte testa netflix och se men blev lite sur när det var väldigt många serier som jag vill se som inte fanns :( Men en gratismånad kan man alltid ha :)
 
Har hämtat hem min bebis nu, han gilalde inte vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback