Angels on the moon

Helgen har gått väldigt fort men jag känner mig ändå väldigt utvilad och laddad inför veckan. I fredags hade jag mys med Maria men kass kompis som jag är så somnade jag i soffan ocg Johannes och Marcus fick hälsa hejdå från henne när jag hade vaknat. Sov riktigt ordentlig så helgen har varit ganska lång eftersom jaghar vaknat 8 varje dag utvilad och pigg :) På lördagen kände jag att det var dags att städa ordentligt så fram med damsugaren och golvmoppen och så jäklarns blev det städa av! Doftade fantsiskt gott och jag blev väldigt nöjd när man såg hur rent och fint det blev. Sen ner till stan för lunch med älskling och paketinköpandes till Linda. Hem till lägenheten och kunde än en gång njuta av hur gott det luktade. Innan vi åkte ut till Linda för middag (fika för min del) och melodifestival blev det Bing bang theory här hemma i soffan. Är nog bästa serien ever!!
Vad kan man säga om melodifestivalen då?? KATASTROF är nog rätta ordet. Tur att Loreen gick vidare men dock hörde man knappt vad hon sjöng i verserna men tur för henne så är det refrängen man kommer ihåg.
Tidig hemgång blev det eftersom Johannes hade ont i knät och jag va trött. 
Idag blev det tidig uppgång igen och pusslandes, ja jag är pensionär eller barnunge men mysigt och avslappnande är det. Sen hämtade jag upp Jenny och Natta så drog vi till ilian och kollade när Maria spelade match, tyvärr förlust med 2-5 men kamp va det iaf kan man säga.

Nu filmmys med grabbarna sen toast.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback