Gaaah!

Mitt liv motarbetar mig!
Har nu varit sjuk sen egentligen 3 veckor tillbaka och har legat hemma typ en vecka vilket betyder att det inte blir nån träning idag alls vilket suger. Ville verkligen men efter mina portar idag idag så förstod jag att det inte blir nån träning. Att man får en sån hostattack så att en snäll liten dam kommer ut och frågar hur man mår eftersom jag hade stört henne då känns träningen ganska avlägsen. Så en bitter/ledsen Maria sitter här hemma och tycker synd om sig själv. Dock så ska jag åka ut och kika på träningen och kanske ta en promenad. Får se vad som orkar göras. Tur att detär lite att göra på jobbet så det inte blir allför jobbigt att ta sig upp på mornarna.
Efter jobbet har jag hunnit med en tur till solarieholmarna innan jag åkte hem och upptäckte att jag var själv, lite konstigt men kul att Johannes har kunnat tagit sig ur huset ett tag innan han blir tokig här hemma. Han är till och med uppe och går med bara en krycka så det går verkligen frammåt för honom. Hoppas han slipper kryckorna till Egypten för nu är det bara 18 dagar kvar!! :D Ska bli såååååå skönt
Nu ska sätta mig i soffan och pussla lite innan det ska lagas mat

Pusss

ps. Hjälp mig att välja vad jag ska göra med mitt hår. Mörkt eller brunt. Lugg eller inte. Vad tycker ni? ;)

image description
eller

Kommentarer
Johannes säger:

Flint :)

2012-02-01 | 18:43:08
Arga Anna säger:

Du är min söta lilla blonda kusin förstås!

2012-02-02 | 04:48:35
Bloggadress: http://www.argaannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback