Our time in Egypt

Bästa resan!
En bra sammanfattning på resan som inte har innehållit nått spännande alls. Bara en riktigt skön semester med sol, bad, drinkar, god mat och massa mystid med min älskling! En resa som vi verkligen unnade oss allt på, en resa som bara var för oss.
Tyvärr lite otur med vädret första dagarna med lite lägre temperatur och blåst men det försvann ganska fort och resten av veckan blev helt underbar. Egypten är ett land som jag ska tillbaka till. Så är det bara men jag har hittat ett land jag verkligen gillar men nästa gång åker vi när det är lite varmare, känslig som man är så krävdes det vissa dagar dubbla långärmade tröjor. Men men jag visste ju att jag är lite kall av mig men ingen som hade kunnat sätta pengar på att jag inte skulle frysa trots att det var 18-19 grader på kvällarna ;) tror att det är nått fel på kroppen, va tror ni?
Som sagt så blev det massa solning vid poolen som var uppvärmd till 26 grader vilket gjorde att vi tyvärr inte badade i havet men där va det bara 19 grader i början och det kändes lite väl kallt för mig och med tanke på Johannes sår och knä så kändes poolen helt okej för oss :)
Stammisar blev vi också på en sportbar där vi i princip spenderade varje kväll (i alla fall under tiden då det var Happy Hour) där Johannes kände igen en som jobbade. Har även upptäckt att min kära sambo är riktigt bra på att pruta så i fortsättningen sköter han shoppingen ;)
Annars roade vi oss ganska mycket åt våra kära granne alkisen från Norge. En spännande dam må jag säga men väldigt trevlig :)
Allt som allt finns det inte mycket att säga men som sagt vi gjorde inte mycket annat än att bara umgås med varandra och vila upp oss och NJUTA! Semster kan vara det bästa som finns när den spenderas med en sån underbar person som Johannes är. Jag är så lycklig att han hittade mig och fick mig att tro på kärleken, att allt man behöver är den där enda personen som man vet alltid finns för en och det var vad våran resa gick ut på.

Kan man få utbrott på personer på flyget?? Enda dåliga på hela resan va folket på flyget. Har aldrig i mitt liv varit med om människor som kan klaga så mycket på så några timmar. Uppkäftiga och otrevliga. På ditresan satt vi precis bakom och höll på att seriöst dampa loss och på hemresan hamnade vi självklart brevid. Jag tror att både Johannes och jag hade samma tankar i huvudet, va fan är det för fel på människor?!?!?!!?!?

Lite bilder från resan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback