snart snart snart

Dålig uppdatering härifrån nu märker jag men men.
Veckan gick återigen fort och fotbollsträningen var superrolig :) Dock inte så mycket fys som jag önskade men kanske blir nu på onsdag istället, hoppas! Vi är fortfarande runt 18 som tränar och ca 6-7 stycken som skriver varför dom inte kommer så iår har vi lag påriktigt och det känns jättebra :) Längtar tills den 29 april då det är prmiär!!
I helgen så ska vi spela träningsmatch mot ESK men tyvärr missar jag den, blev lite sur över det men när jag tänkte på anledningen så blev jag genast på mycket bättre humör. Att ligga på stranden slog fotbollsmatch ganska ordentligt. Snart så åker vi. Jag börjar nästan få resfeber nu. Måste börja med packningslista eftersom jag är som jag är och det betyder att jag måste ha kolla på mina saker :P Jag har även varit största bölaren i världen. Tårarna rann som ett jäklans vattenfall när vi kollade på Marley och jag. Tur att det bara var jag och Johannes så jag kunde gråta fritt. Låg tillslut i hans armar och kunde inte kontrollera tårarna men det var skönt att gråta ut fast det var för en film.
Igår så va jag, Johannes och Marcus på Sarajevo och käkade, blev mycket gott och jag festade även till det med efterrätt :) Mums!!         Närvi kom hem kikade vi på melodifestivalen och kan lätt säga att det inte gör mig så mycket att jag missar dom andra två deltävlingarna. Den sämsta omgången genom tiderna tror jag att det har varit hitills. Efter den onödiga en och en halvtimmen så kikade vi på Bulletproof med Adam Sandler. Sjuk rolig film va de tills jag somnade. Måste kika klart på den nån dag :)
Nu väntar en tripp ut till Lillkyrka för att kika på handboll innan det blir teater med mamma ikväll.
Nästa vecka kommer bli underbar och kommer förhoppningsvis gå fort sen är det äntligen dags!
Men först ska vi beta av Alla hjärtans dag och fotbollsträning och växling av pengar :) Kommer bli en bra vecka tror jag. Men nu ska jag sitta och vara avundsjuk på Isabel och Putte som är utomlands men jag får ju trots allt vara hemma i detta fantastiska vinterland som är så vackert när solen tittar fram och himmelen är klarblå!

Pusslängar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback