En ovanligt tråkig fredag...

Dagen som började så bra slutade så tråkigt. En arg, upprörd och allmänt förtvivlad Maria. Som sagt, dagen gick jättebra! På jobbet flöt det på och vi skulle kunna gå hem tidigare.
Det första jag gör när jag får bilnyckeln är att jag låser in den i bilen med min grej till mobilen som gör att jag kan lyssna på spotify! Suck men tar en annan bil och får låna en grej av Micke som räddar min dag men när jag ska testa den så är den trasig så jag dampar och får lyssna på radio och enda kanalen som fungerar är P3. Jag är nu väldigt sur och jag kan lova att det inte blir bättre av att jag kör fast i lera så Lasse måste komma och putta loss mig!
Min tanke att klippa mig och färga håret den dagen försvann för hur skulle de kunna sluta. Åker ner och bokar en tid tills på måndag istället och hoppas att turen har bytt sida tills dess. Kommer hem och ser att jag måste betala tillbaka på skatten. Mitt humör ligger just nu på botten av en väldigt djup grop så jag säckar helt ihop och förblir bitter hela kvällen och väntar på att det ska bli lördag istället!

Tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback