Fanastiska helg

Äntligen efter några jobbiga dagar står jag på benen och känner mig riktigt pigg igen, imorgon får det alltså bli ett gympass om jag inte drar ut och springer. Allt hänger på vädret.
Kvällen igår var riktigt mysig och rolig. Johanna och Kalle kom på en lite (ganska mycket) försenad inflyttningsmiddag. Men bättre sent än aldrig kom vi fram till. Enchiladas, rött vin, öl, stjärnor och toblerone beskriver kvällen ganska bra. Trevlig middag med mycket prat och skratt sen lite spel. Jag och Johanna måste defenitivt ta revangsch på killarna då dom vann med ytterst små marginaler :/ hihi! Nej men som sagt kul va det att träffa dom igen :)
Idag har vi hjälpt mamma och pappa med att köra till återbruket några vändor med hela häcken som nu är borta och typ hälften av träden. Känns ganska tomt där hemma på tomten men det blir nog bra ändå. Tycker också att min pappa ska ringa till kommunen och fråga om dom tänker förstöra deras nya staket också när det kommer upp. Eftersom dom lägger världens snöhög precis mot vårat staket varje vinter så är det nu helt trasigt och tyvärr syns det nu när häcken är borta så hoppas han ringer och klagar lite på dom :P Så helt slut är man efter den här dagen men har sytt klart mitt påslakan så det sitter bättre nu så det va värt att slita lite extra idag för att få det klart :)
Snart ska vi åka ut till Johannes bror med familj för middag och melodifestivalen tittandes. En ganska lugn och skön kväll. Får se om vi hänger med resten av gänget ut på all in efter att vi har kommit hem från Jimmy ikväll. Får se hur kvällen slutar men vore nog skönt om det slutar med tidig sängdags för jag är trött. Men nu är det dags att börja fixa iordning sig och kanske väcka Johannes så småningom, han som har tur att han hinner sova en stund till skillnad mot en annan som måste duscha och fixa. Suck för att vara tjej ibland, måste dessutom bestämma kläder :(   Dagens problem, vilka kläder ska man ha? ;)


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback