Håll mig hårt och länge!

Yrsel! Illamående! Mår skit!
Kul att man behöver sätta ner foten i golvet när man ska sova bara för att känna att rummet inte ska snurra i 120! Det här suger, kan gå upp ibland och vara pigg sen slår det till igen. Måste vara frisk i morgonkväll för då är det bio och jag måste orka gå på den! Så är det bara!!

Helgen va superbra! Blev dock lämnad ensam medans Marcus och Johannes drog till Marcus för fotbollstittande medans jag väntade på tjejerna. Fixade, städade och dunkade musik på högsta nivå! :) drack och hade det trevligt innan vi drog ner på pulse! Fulla och glada dansade vi järnet tills jag behövde akut frisk luft så jag drog tidigare och tur va väl de eftersom dom drog på efterfest och kom hem vid 8 :P jag sov alltså redan gott då i min säng.
Söndagens fina väder gjorde oss alla pigga så drog upp till golfbanan och slog lite :) går så mycket bättre nu :)

Bilder ska börja tas! Och jag måste klippa mig. Ska nog stoppa lite mat i micron eftersom jag inte orkar stå och laga mat och boka nån klipptid och säga att dom får göra precis vad dom vill med mitt hår!? Haha får se vad som händer men först bli frisk och mätt!


Kommentarer
Natta säger:

det var bara jag som drog på efterfest, dom andra drog hem heheheh ;)

2012-03-27 | 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback