It's everything to me

Myser med ljus, gossip girl, glass och ett täcke här hemma i soffan. Johannes tog med mig ut på lunch så första måltiden som faktiskt bestod av riktig föda och inte av ännu en dag av dryckesmat! Framsteg med andra ord så hoppas på jobb på fredag :) njöt ordentligt av vårsolen med mina nya skor. Kände mig faktist nästa frisk tills vi kom hem och jag dog lite i soffan och här har jag legat sen dess. Nu ska jag slappa och vara förbannad på mig själv för att jag inte hinner med mina serier och nu kan jag sträckakolla på en serie som jag har missat en hel säsong av :) yes för mig mitt liv går uppåt! Suck dock för att jag missar fotbollen men så fort jag är frisk så är det gym och promenader för att hålla mig frisk!! Tror på det här och speciellt nu när Johannes kan börja gå med mig eftersom hans ben blir bättre :) lycklig tjej fast krafterna har flytt kroppen.

En bild på mina nya skor! Gillar dom grymt mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback