Mina föräldrar! <3

Helgen har varit så himla bra!
For till Göteborg igår morse vid 8 tiden och kom fram vid 1. Vid den tidpunkten hade min rumpa avlidit men den smärtan försvann när vi kom till hotellet. Ett glas vin innan vi traskade iväg till ska scandinavium och såg Brynäs krossa Frölunda!! Äntligen får jag se mitt lag vinna :)
Fick även se en människa kollapsa på ett övergångsställe, så himla läskigt och jag hoppas att han klarade sig men det verkade inte bra alls. Ambulansen kom fort men det är läskigt att man bara faller ihop utan anledning. Speciellt också nu när det händer i fotbollen också. Livet kan vara för kort ibland och man vet aldrig när det sker så man ska ta och leva livet ordentligt och aldrig ångra sig!
Mindre om det och mer om helgen.
Efter matchen gick vi upp på avenyn och åt middag på en supermysig restaurant! Entrecote och cider stod på menyn för min del, smakade riktigt bra! Tyvärr va jag väldigt trött så efter nån dricka på hotellet gick jag och lade mig i sängen och kikade på tv medans Johannes och Anders gick ut på rock baren och festade vidare. Johannes kom hem tidigt runt 12 och väckte mig och sa att Anders va kvar så då va min sömn lite sisådär tills han ramlade in vi 4 på morgonen. Han hade haft väldigt kul men inte lika kul blev det för han när jag vaknade 8 och ville gå upp. Men dom är så snälla och lyder mig och följde med ner till frukosten runt 9 tiden innan vi gick upp till relaxen och bara njöt en bra stund i bubbelpoolen innan det blev bastu och och fix! En hemsk resa hem enligt mig men de kanske va för att jag va trött och körde men med en milkshake så går allt strålande :) tack mamma och pappa för allt den här helgen!!
Nu sitter jag här hemma med älskling och vilar ut oss i soffan till miljonjakten! Jag vill också vinna så mycket pengar!! Och nu måste jag fortsätta med mina funderingar men det känns bra måste jag säga! :)

Slutord från mig idag; Brynäs äger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback