Start of something new

Då va det måndag igen och det har hunnit tänkas en hel del under helgen! Många funderingar men det känns som att det är bra saker att tänka på :) nån gång ska jag bara våga men det blir nog av snart hoppas jag :)
Också börjat mitt nya liv igen! Ännu en gång. Har varit ifrån idrott och gym nu ett bra tag på grund av sjukdomar osv men den här veckan slår vi på stort. 4 träningar på en gång och vi startade idag med ett pass på gymmet! Sprang tills fötterna domnade, kom då på att man ska gå in ett par skor innan man kör en löprunda! Men men kul att vara igång igen! Imorgon väntas fotbollsträning men nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på Maria Waern och bara vara nöjd över mig själv! :) livet känns bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback