Time of my life

Dirty dancing va asbra! En riktigt bra lördag blev det med ett par nya skor, två tröjor och ett skärp med sig hem. Dock fick vi springa som två idioter från china till tågstationen men de va värt att hinna med 6 tåget men kan ha varit det jobbigaste i mitt liv, bra kondis man har? Vidare till inflyttningsfest hos Kamilla Alex och Emilia på kvällen som var mycket rolig! Dock ingen utgång för min del men en liten löptur hem då det åker runt läskiga bilar i den här staden. Hem och visa upp mina nya skor och berätta om hela dagen i Stockholm på två sekunder typ. Tydligen kan jag prata på riktigt ordentligt när jag har druckit och är på strålande humör :) haha men en riktigt bra dag! Tack nathalie för att du finns och är en sån bra person som finns i mitt liv!
Idag blev det tidig uppstigning för att titta på Vasaloppet. Såg starten och sen sov jag lite mer innan vi åkte och åt lunch på magnefic. Älskar min foccaia! Varit en sväng på ÖB och hemma hos Johannes pappa och fikat. Satt där med ögonlock som kändes som bly så blir tidig i säng ikväll iaf. Har precis kilat klart på ett avsnitt av alcatraz, bäst serie! Längtar tills nästa avsnitt kommet ut. Men nu mot sängen för ett avsnitt av oth innan jag sover.

Ps har sjukt ont i hela kroppen och halsen blir bara sämre. Har träffat mamma två gånger på 5 min vardera men det kanske är nog för influensan att hitta över till mig :/ håller alla tummar så jag slipper den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback