Älskling jag kommer alltid vara din!

1 år & 5 månader med den bästa!

Jag är den lyckligaste tjejen på denna jord som får ha Johannes som pojkvän/sambo.
Innan vi blev tillsammans visste jag nog inte riktigt vem jag var utan försökte alltid hitta den rätta vägen
att gå men så kom den dagen när vi träffades och allt bara föll på plats.
Jag visste direkt att det var något viktigt som hade hänt och jag svor att alltid vara din Johannes!
Du har hjälpt med så mycket och jag skulle inte klara mig utan dig, vi två föralltid! Och idag så
firar vi även 1 år och 5 månader vilket egentligen inte är så lång tid men för mig har det varit det bästa 1 och ett halvt året och jag hoppas och tror att det även har känts så för dig.
Jag ser fram emot allt vi ska göra nu på kort sikt och en lång tid framöver och vem vet vilka önskningar som kommer gå i uppfyllelse men så länge jag har dig och vi mår bra så är det allt som räknas.
Jag älskar dig Johannes Rousu mest av allt och känslan jag kände när jag föll för dig bara fortsätter att växa!
Du är mitt allt <3



Kommentarer
Johannes säger:

Gullig du är hjärtat <3 jag älskar dig mest! Grattis på vår dag :)<3

2012-05-30 | 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback