Det är dom viktiga i livet man kämpar för att behålla!

Fredagen va superbra. Trevlig sällskap, goda shottar och spel! Kvällen innehöll allt som en bra kväll ska ha. Kunde inte vara nöjdare med människorna som spelar med mig i laget. Vi vet verkligen hur man har kul ihop och alla får vara med :)
Vi hade förfest hemma hos Isabel innan vi åkte ner till stan. Redan innan vi kom ner på hörnan va det kanske egentligen dags för vissa att åka hem på grund utav för mycket alkohol men vi körde bara på. Först in på hörnan där vi dansade loss trots att vi va typ själva så vidare till pulse. Minnet sviker men riktigt kul!
Lördagen blev inte en lika rolig historia. Johannes låg med migrän halva lördagen så han missade ölmässan tyvärr. Så mina planer på att ta hand om mig själv gick sisådär. Va ganska pigg när jag väl hade tagit mig upp ur sängen men runt 3 tiden vände det. Fick varken behålla mat eller vatten så det va en riktigt pissig lördag för oss här hemma. Först vid 9 tiden kunde jag dricka första glaset och behålla det så lördagen blev inte som planerad men fredagen va ju rolig iaf och det är allt som räknas ;)
Igår firade jag kusinen innan jag åkte ut till hundran och kollade på matchen men va alldeles för kallt för att kolla klart så åkte hem innan den va slut. Kröp ner i soffan och kollade på Marley & jag innan jag kröp ner i sängen med älsklingen min.
Bara en månad kvar tills nya kommer :D

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback