Every moment whit you is knowing you're the one for me

Eurovisionkväll

Ikväll blir det myskväll med Jenny, Frida och Natta och den spenderas på bästa sätt framför tv:n där vi hejjar på Loreen, go Sveige go! hihi Innan hela alltihop börjar ska vi äta tacos och fixa massa gott till kvällen. Idag är det en nyttig dag då vi ska köpa massa melon och frukt och allt gott som passar. Blir en liten fruktsallad för oss och gud så gott det ska bli!! :D

Har nu även köpt min kamera så kan sluta tjata om det så nu är det bara att lära sig den och med tanke på hur duktigt jag är på sånt så går det nog ganska fort.....     nooot ;)
Tog ledigt igår(fredag) eftersom jag skulle till röntgen och inte visste hur lång tid det skulle ta men gick förvånadsvärt väldigt fort så Johannes och jag åkte upp till golfbanan och gick nio hål innan vi hämta upp Marcus och åkte till Västerås där jag köpte hem lite nödvändiga saker. Glömde dock det viktigaste, ny navelpiercing eftersom min gick sönder i torsdagas så har nu en jättestor eller kanske inte så jättestor men den har hängsmycke så finns ganska mycket att fastna i så behöver en ny och det glömde jag såklart att köpa men men kom hem med min kamera iaf. Nöjd tjej alltså!

Nu kommer tjejerna så måste kila så vi kommer iväg till affären nångång ;)
pussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback