I follow you

Sjukstuga här hemma fortfarande men idag är jag faktist ganska pigg för första gången. Vaknade ganska tidigt och hade inte längre ont i varenda led och muskel så det går frammåt! Imorgon måste jaga vara frisk för jag vägrar missa ännu en lagfest så kurera satan idag sen pigg imorrn hoppas jag på :)
Idag ska jag faktist städa lite här hemma, eller bara dammsuga men det får duga sen orkar jag nog inte så mycket mer. Kl 2 har jag en läkartid för att kolla in knölen, haha mina kära vän som sitter på min häl.
Hoppas på att dom säger nått bra så jag kan börja ha skor på mig igen, vore ganska skönt att kunna dra på sig löpardojjorna utan att hälen ska brinna upp. Håller alla tummar och tår idag!

Förövrigt ligger jag bara och tänker på sägen och kameran jag vill ha men tills dess har jag lagt beslag på Jimmys kamera. Dags att ge tillbaka den men jag vill inte bli av med den och det är så lång tid kvar tills jag fyller så kameran kommer väl kanske till nästa år då :/
Nu dags för frulle och en film :)
Sen ska jag väl kanske känna efter ordentligt i kroppen men ska bli skönt att komma ut ur lägenheten en stund idag också :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback