i turn the music up, i got my records on i shut the world outside until the lights come on

Tagga tagga tagga!
Lagfest om en halvtimme och jag är helt klar och sitter och väntar med en cider i handen. Hoppas att vädret håller i sig tills vi har kommit upp till Isabel.
Funderar också på skor för tillfället, de ända jag inte har bestämt än :/ men vilketsom blir bra eftersom alla skor ändå gör ont så får bli ett par med klack så jag slipper ha hälen emot hela tiden.
Ikväll ska bli den bästa kvällen på länge känns det som :)
Imorgon ska jag vara bakis och inte göra ett endaste dugg och på söndag ska jag åka ut och kolla när mina flickor spelar match :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback